Általános szerződési feltételek
Kérjük amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.


A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállás jogi ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Jogérvényesítési lehetőségek
  • Adatkezelési információk
Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: FreeMax Kft.
  • Székhely: 7451 Kaposvár, Árvácska u. 39.
  • Telephely: 7400 Kaposvár, Honvéd u. 13.
  • Adószám: 23437003-2-14
  • Cégjegyzék szám: 14-09-311667
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Somogy Megyei Bíróság
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség:
  • pc.bonto@qlr.hu
  • Weboldal címe:
  • www.qlr.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 82 419 319
  • Tárhelyszolgáltató székhelye: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
  • E-mail címe: support@maxer.hu
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek on-line illetve Kaposvár, Honvéd utca 13-ban található boltunkban rendelhetőek meg. On-line rendelés esetén is van lehetőség személyes átvételre, mint ahogy személyes megrendelés esetén is van mód házhozszállításra.

Cégünk alapvetően használt és új számítástechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozik. Az egyszerűség kedvéért az új eszközök megnevezésében az "(új)" szó szerepel, míg a használtaknál nincs külön kiemelés. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
  • Retro
  • Számítógép
  • Alkatrész
  • Periféria
  • Kellékek
  • Szoftver
  • Egyéb műszaki cikk
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban a házhozszállítás díját nem. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk:

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Amennyiben regisztráció nélkül kíván vásárolni, úgy kérem valamelyik email címünkön, vagy telefonszámunkon vegye fel velünk a kapcsolatot. Természetesen ebben az esetben is a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozásnak megfelelően járunk el. Regisztrált vásárlás esetén kollégánk automatikusan felveszi Önnel a kapcsolatot.

A megrendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. A megrendelés leadására természetesen munkaidőn kívül is van lehetőség, de annak feldolgozása csak a soron következő munkanapon történik meg.

Kollégáink minden esetben telefonon visszaigazolják, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül áll okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Természetesen cégünk maximális mértékben törekszik megfelelő termék küldéséhez, illetve a lehető leggyorsabb ügyintézéshez.

Rendelés menete:
  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Amennyiben szeretne további termékeket kosárba helyezni, válassza a "vásárlás folytatása" gombot. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a "Frissítés" gombot.
  3. Szállítási / Fizetési mód kiválasztása.
  4. Megrendelés
  5. Szállítási/Számlázási illetve a belépési adatok megadása - Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni a"Bejelentkezés"-el. Ha még nem regisztrált, akkor pedig az "Új vásárló vagyok" fülön a "Folytatás" gombra klikkelve adhatja meg adatait.
  6. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Egyéb igény a termékkel vagy annak szállításával kapcsolatban)
  7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  8. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat.
A megrendelt termék / házhoz szállítás módja:

A megrendelt termék fizethető előre utalással, illetve a csomag átvételekor a futárnak is, ezt megrendeléskor a vevő megválaszthatja. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a terméken észlelt sérülés estén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomag értékénekének előre utalása esetén a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Webáruházunk megrendeléseit a DPD futárszolgálat juttatja el Vevőinkhez. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat többszöri kézbesítést kísérel meg, illetve a futár telefonon megkísérli elérni a megrendelőt. Lehetőség van a csomag néhány napos várakoztatására, illetve a futárral a legtöbb esetben rugalmasan lehet egyeztetni az átadási hely, illetve időpontot illetően.

Házhoz szállítás díjszabása:

0 - 3 kg 1.090,-
3 - 10 kg 1.290,-
10 - 20 kg 1.590,-
20 - 30 kg 1.990,-
30 - 50 kg 3.500,-

A szállítási díjak változhatnak a termék súlyát és kiterjedését figyelembe véve. A díjszabás táblázat tájékoztató jellegű, a rendelés visszaigazolásakor azonban már a pontos értéket adjuk meg. Természetesen kollégánk a megrendelés visszaigazolásakor erre felhívja a megrendelő figyelmét.

Az utánvét díja további bruttó 250 Ft.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia:

Termékekre gyártótól függően tudjuk a garanciát vállalni. Új termékekre általánosan megszokott a 12-24-36 hónapos garancia intervallum, ezt a garancialevélen, illetve a terméken vagy annak csomagolásán egy garancia címke formájában is jelöljük.

Használt termékekre jellemzően 30 napos garanciát vállalunk, bizonyos esetekbe 3-6 hónapos garanciára is lehetőség van, ezt szintén az adott termék esetén jelöljük.

Sérültnek illetve hibásnak hirdetett termékeinkre nem tudunk garanciát vállalni!

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. Gyártói garancialevéllel a vevőnek lehetősége van a termék garanciális szervizpontjára történő eljuttatására is. Alaphelyzetben a terméket webáruházunk szervizpontjára (7400, Kaposvár Honvéd u. 13) küldheti vissza. A termék szállításának költsége a vevőt terheli. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, ebben az esetben visszaküldjük a feladónak!

Minden más garanciával kapcsolatos kérdésben a 151/2003. (IX.22.) Kormány Rendeletének megfelelően járunk el.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató: pdf


Elállás joga:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20-29. § szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások ingadozásától függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha annak csomagolását felbontotta.
Cégünk a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (pld a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt.)

A termék visszaküldését követő harminc napon belül a vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag ez nem lehetséges, úgy postai úton is van mód az összeg visszajuttatására.

Minden más elállással kapcsolatos kérdésben a 45/2014. (II. 26.) Kormány Rendeletének megfelelően járunk el. Cégünk minden esetben maximálisan törekszik a vevőinkkel szemben korrekt és gyors ügyintézésre.

Elállási/Felmondási tájékoztató: pdf


Panaszával fordulhat:

Minden esetben igyekszünk maximálisan odafigyelve és kompromisszumra törekedve kezelni az esetlegesen felmerülő panaszokat. Aki mégsem lenne elégedett a hozzáállásunkkal, a panaszával az alábbi szervekhez fordulhat:
  • Kaposvár Megyei Jogú Város Jegyzője
    7400 Kaposvár, Kossuth tér 1.
    Tel.: 82/501-501
  • Somogy Megyei Kormányhivatal
    Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
    7400 Kaposvár, Csokonai u. 3.
    Tel.: 82/510-868
  • Somogy Megyei Békéltető Testület
    7400 Kaposvár, Anna utca 6.
    Tel.: 82/501-000
  • Online Vitarendezési Platform
    EU online vitarendezés
    bolt@qlr.hu
Adatkezelés:

A webáruház használata során a FreeMax Kft. részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a megrendelt termékek kézbesítéséhez szükséges. (DPD futárszolgálat, Magyar Posta).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a FreeMax Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a Cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a FreeMax Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésekből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a FreeMax Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá akár mailben akár telefonon kérhető.

Adatai törlését, módosítását kérheti írásban a hirlevel@qlr.hu címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv. Rendelkezései az irányadóak.

A oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a FreeMax Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.